torstai 29. maaliskuuta 2012

Hoitolaan


Huomenna lähden pienelle reissulle, ja olen poissa vain pari yötä. Tämän ajan Eros tulee viettämään ystävieni luona Turussa. Minä olen tietenkin hermostunut tästä jo nyt, sillä tämä tulee olemaan ensimmäinen kerta kun Eros on missään hoidossa. Ilman minua. Täysin vieras paikka, ja vain yksi Erokselle ennestään tuttu ihminen siellä.



Kaikki tulee varmaan sujumaan hyvin siellä. Ja ellei suju, niin jätän kotiavaimeni sinne, että kaverini voi lähteä Eroksen kanssa meille kotiin jos tulee jotain ongelmia, esim. että Eros merkkailee. Eroshan sai anti-testosteroni piikin maanantaina, joten toivottavasti se toimii.



Tulen kuitenkin olemaan vähän hermona koko reissun ajan. Tämä tulee olemaan ensimmäinen kerta kun olen ilman Erosta edes näin lyhyen ajan, sen jälkeen kun hänet hain lokakuussa. Todennäköisesti tämä on vaikeampaa minulle kuin hänelle. Hänellä tulee olemaan monta hoitajaa, jotka todennäköisesti hemmottelevat hänet pilalle..
Lisää sitten matkan jälkeen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti